søndag den 13. juli 2014

2 rør på et bord


Imens egon og Henning arbejdede med at få hans motor i driftklar stand, benyttede jeg (Steen) tiden til at  finde på en løsning til mit rør. Jeg ringede først til vores formand i rør klubben, Frank. Jeg klagede min nød og fik ham overbevist om, at han var nødt til at gå ned på værkstedet og støbe et plejlstangsleje med målet 29,55 mm, i en af de plejlstænger han havde liggende. 


Som så sagt, så gjort. Jeg gik så igang med at løse logistik opgaven med at få en plejlstang fra Franks værksted. Ringede derefter til Allan fra Hedensted, hvis kæreste er ansat i DHL, og vi aftalte at plejlstangen skal afhentes mandag hos Frank kl 11 og være et sted i Narvik (700 km sydpå) hvor vi så kan hente den, på onsdag.  Imellem tiden må mit rør bytte plads med reserve kakkelovnen i bagagevognens mørke. 

1 kommentar:

  1. Hej til jer alle.
    Suverænt at i vil køre hjem på egne hjul.
    God tur nedover.mvh Frits

    l

    SvarSlet